úterý 4. října 2016

Developer stream 4.10. Globální operace

Je sranda vidět něco, o čem jen čtete nebo vidíte na youtube, opravdu naživo a můžu k tomu poctivě říct jen jedinou věc - tohle chci! Velice příjemná adrenalinová akce, která díky svým mechanikám donutí lidi necampit a reálně něco dělat, zapomeňte na snipení TDčkem, zapomeňte na hulldown s MBT po celou hru a střílení neviňátek. Tohle hra potřebovala a to je to proč jí chci hrát. Snad poprvé v téhle hře vzkazuji autorům že odvedli dobrou práci.

Každý z týmů má řadu úkolů (obsazování bodů hlídaných boty), které následně poskytnou strategickou výhodu. Primární úkoly jsou rozděleny do fází, jak se posouvá bojová linie.


Tyto body nabízejí bonusy (jak jsem pochopil náhodné), viděli jsme průzkumné drony, bunkry a bombardéry, které mohou zásadně změnit průběh bitvy. Jejich nasazení jde ovšem pouze na předem definovaných bodech na mapě.
Navíc tu máme zásobovací body na doplnění munice, doufám že přibudou i opravné.


Úpravy garáže a renderu hry, kterých jsem se obával nejvíc mě příjemně překvapily.


Oživování probíhá kliknutím na jednu z předem daných základen (to umožní strategické využívání).
Co mě překvapilo byla písečná bouře, která přišla během bitvy a silně ovlivnila viditelnost.


Vzpomínáte si jak jste se jako malé děti těšili na dárky pod stromečkem? Zhruba tak mě Globální operace nadchly a věřím že přivedou velké množství bývalých i nových hráčů.

Neočekával jsem mnoho, ale rozhodně ne tuhle bombu!

záznam streamu najdete zde https://www.twitch.tv/officialarmoredwarfare/v/92996528

16 komentářů:

  1. tvl...ako si to tak rýchlo dal dohromady? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. protože jsem úžasný, krásný, geniální a skromný :-D

      Vymazat
  2. Děláš to dobře musím tě pochválit!!Sice nejsem z toho tak nadšený jak ty, ale vzhledem k tomu že mě pvp už spíš jen sere bude mě muset bavit tohle:-D Když to bude dobrý tak pvp asi půjde do prčic co?

    OdpovědětVymazat
  3. přesně tak... konečně nějaký oživení hry... už mě fakt nebavilo pořád hrát PVE :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to supr, jen si nejsem jist, jestli se v tom úplně nový hráči neutopí, je tam moc věcí na nováčka, kterej ještě bude sám bez podpory čety, která tu (a odpočty...) bude mít mnohem větší význam, než jsme byli dosud zvyklí. Ale to třeba pořeší že s růstem tieru porostou i sekundární úkoly, možnosti podpor, PVE boti a pod...

    Todle hrát bez klanu a TS si moc neumím představit což není kritika jen konstatování, se budu muset socializovat. A pokud se to opravdu podaří jak v těch laboratorních podmínkách tak PVP skončí stopro - vymře po meči, ale asi moc lidí plakat nebude.
    Držím tomu palec!
    No a pokud splní to co uvedli, že všechny třídy včetně TD, (arty ??) budou mít uplatnění tak proč ne... Změnil jsem styl přechodem z WOT TD do AW TD (jen ke spokojenosti), změnil jsem ho s vydáním 0.17 (k nespokojenosti, ale s růstem DMG) a změním ho rád zas... Jde o to si smysluplně zahrát. Tak uvidíme, nebývalá dávka optimismu.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě PVE nebaví, tak mám starch, že mě nechytne ani tohle, ale určitě to aspoň zkusím.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Řekl bych,že bez podpory sehrané čety bude člověk ještě víc v pytli než v klasickém pvp.

    OdpovědětVymazat
  9. Když nebude četina tak to bude konec hraní pro spoustu hráčů. Čím to bude složitější tím rychleji budou hráči utíkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hned jak to výjde má to u mě v překladu prioritu

      Vymazat
  10. To určitě, ale nejvíc v pytli budou hráči co nepoužívají minimapu a za to +.
    Díky těm respamům, úkolům a podpor si myslím, že opravdu minimálně po první smrti bude každá hra mít úplně jiný vývoj a tak si myslím, že si vyhrajeme i na jedné mapě hodně dlouho bez toho, aniž by to byla nuda s vyjetou kolejí, sice za čas i tady se vytvoří asi jakási obecná strategie, kdy např ovládnutí některých bodů podpory ti zajistí výhru spíš než jinej podpůrnej bod, ale to lze snadno s patchema měnit jen třeba změnou počtu botů bránících daný oblasti. No doufám, že tímto konečně našli tu správnou díru (na trhu) a my se tomu budem muset přizpůsobit - nejen stylem hry vlastních tanků, ale i týmovou kooperací - za sebe tady ale rád a klidně od 0...

    OdpovědětVymazat
  11. Áno, respawn vo War Thunder ma nasieral stále dookola :) Ustrážiť si vývoj na minimape je základ a v tom chaose nadľudský výkon :) a to bolo myslím vidno aj na tom včerajšom streame na hre spankyho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tým vychcípe na jedné straně mapy a tak se všichni rozhodnou spawnou na druhé a vymlátí to z boku :)

      Vymazat
  12. Díval jsem se na ten stream a jedno oživení by stačilo.

    OdpovědětVymazat